Returret

Fragtpriser

Afhent i butik: 0 kr. Afhent din ordre i vores butik i Guldsmedgade 15, Aarhus C. 

GLS Erhverv: 35 kr. (Gratis fragt ved køb over 500 kr.) 

GLS Pakkeshop: 35 kr. (Gratis fragt ved køb over 500 kr.)

Post Danmark uden omdeling: 35 kr. 

Post Danmark med omdeling: 55 kr. 

14 dages fortrydelsesret

Når du handler på www.naturskon.dk har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet, og derpå returnere varen til os.

Fortrydelsesret

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller at en vare leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.

Efter modtagelsen må du alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

På nogle varer er der ikke fortrydelsesret, eller man kan miste sin fortrydelsesret. Flere produkter på www.naturskon.dk leveres med plombering. Bryder du denne plombering, vil du fortabe din fortrydelsesret.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring (e-mail el. brev) give os meddelelse herom, senest 14 dage efter modtagelsen af varen. 

Returnering og ombytning i butik

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til:

Naturskøn 
Guldsmedgade 15
8000 Aarhus C 
Att.: Online Shop 

Ved tilbagelevering skal du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har, som kunde, selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track & trace nummer.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Bemærk: Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter du har fortrudt.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Når du køber en vare på www.naturskon.dk, har du mulighed for at returnere eller bytte den i vores butik i Guldsmedgade 15, Aarhus C. Du skal blot medbringe din faktura på dit online køb.

Dokumentation for dit køb samt returseddel

Du skal vedlægge en kopi af faktura for dit køb. Derudover vil det lette ekspeditionen, såfremt du vedlægger en udfyldt returseddel. Bemærk: Vi vedlægger en returseddel i alle vores forsendelser.

Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, vil vi undersøge den for evt. mangler el. skade, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.

Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kreditkort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

Reklamation - Hvis der er noget galt med varen

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er naturligvis et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Alle vores varer, er omfattet af dansk købelovgivning, som giver dig 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten giver dig, som kunde, ret til at klage over fejl og mangler, som er opstået inden for 24 måneder efter dit køb.

Reklamationen gælder ikke, hvis fejl, skader eller mangler, er opstået som resultat af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller slidtage.

Ved reklamation eller udeblevne leverancer, kan du kontakte os på mail: support@naturskon.dk.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til support@naturskon.dk eller telefonisk på Tlf. : 88 44 86 00 (Hverdage mellem kl. 9-16)

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage besked fra vores kundeservice.

Varen skal sendes til:

Naturskøn 
Guldsmedgade 15
8000 Aarhus C.
Att.: Online Shop 

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på op til 50 kr. for undersøgelse af varen.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track & trace nummer.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.